Pazar, Ocak 13, 2013

İyi pazarlar


Günlerdir çok ilginç yaşıyorum sürekli evimde bir misafir var sanki gölge gibi beni takip eden bir kadın. Ona dokunmuyorum dokunamıyorum o da bana dokunmuyor. Sokulmak gelmiyor sanki içimizden. Film izliyoruz ayrı koltuklarda bana yemek yapıyor çay bazen bazen de çilekli süt alıyor bu hoşuma gitse de yazdıklarımdan ve hissettiklerimden rahatsız olduğunu hissediyorum. Bilemiyorum belki de benim handikabım insanlara bir süre sonra kötü hissettirmektir. Yeterince mutlu olmuş olduğumu mu düşünüyorum ama acaba içten içe ondan da emin değilim. Bu hayatta yapabileceğim tek şey insanları izlemek galiba ve onlar hakkında hüküm vermek ahmakça. Onların acizlikleriyle hareketleriyle aşklarıyla şarkılarıyla hissettikleriyle dalga geçmek onlara kusurlarını göstermek. Acayip bir antipeygamber durumu.:) Tanrının göndermediği kesin ama şeytanca da değil sadece doğrunun ve samimiyetin peşinde. Bir diyalogda şöyle bir cümle savurmuştum. "Yanlış adamın doğruları" dedim. Baştan aşağı yanlış biriyim ama hep iyiyi gösterdim. İşte buna eminim. Emin olduğum tek şey bu. Hayatımda bana yük olan tek şey vicdanım olsun istiyorum çünkü gerçek bir eylem ancak vicdan pusulası ile insanı huzura kavuşturabilir.

Neyse biraz şarkı dinleyelim. İyi pazarlar....

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=8hrIBlFEUqM

1 yorum:

Adsız dedi ki...

O vicdanlar bigün tutuşacak diliyorum!!