Cuma, Kasım 02, 2012

Hala aynı pozisyon

Hayatınızı kontrol etmenin yöntemlerinden biri de uyuşturucu kullanmaktır. İşe gidebilir, eve gelebilir, çocuklarınızı sevebilir, oyun konsollarında sabahlayabilir, seks yapabilir, katalogları inceleyebilir,internette gezebilir, dans edebilir, yolculuk edebilirsiniz. Ama asla kontrolden çıkmayı düşünemezsiniz. Düşlemediniz bile. Size verilen rolün hakkından gelecek kadar iyi oyuncularsınız. Yeterince güdülenmiş ve zehirlenmişsiniz. Bunun için uyuşturucu kullanmayın zaten yeterince bağımlı olduğunuz bir hayat var. Biraz mutluluk, biraz acı size yeter artık hissetmemeye ve öldükten sonra daha mutlu olacağınıza inancınızı pekiştirebilirsiniz. Okuduklarınız size örnek olur,nasihat olur. Bu hayatta kabullenemeyeceğim tek şey kendisi için savaşmayanlardır. İbadetlerinizle cesediniz çürüdüğünde yeni bir bedenle arzuladıklarınızın tümünü elde etmeyi garanti eden cennet tahvilleri alabilirsiniz. Paranızı küçük peygamberlerin kar marjlı ibadethanelerine yatırabilirsiniz. Ben bunu size çok görmüyorum. Haklısınız aranızda dolaşmaktan bu kadar nefret etmeseydim sizi kremalı bir akşam yemeğine davet edebilirdim. Her şeyin mutlaka bir sonu var ancak daha mutlu olmanın imkansız olduğu öğretisine karşı çıkıyorum. Binlerce şekilde ölebilirdik ama hala aynı pozisyonları deniyoruz. Sikişmekten fazlasına ihtiyacımız var.

Hiç yorum yok: