Çarşamba, Ekim 03, 2012

Var olmamın anlamı


Bu şarkıyı dinlemeyeli uzun zaman olmuş. Uzun zaman. Uzun zaman önce bir işe yaradığımı hissediyordum. Dünyayı kurtarabileceğime gerçekten inanmıştım. İnanıyordum. Şapkadan tavşan çıkar sanıyordum. İnsanlığın geleceğini kurtarabilirdi leylekler. Hiç telaşsız masum hikayelerin kahramanı olacağıma gerçekten inanmıştım. Bir ailem, oturma grupları, fiskos örtüleri ve daha nicesi ile yaşayabileceğim ihtimali vardı. Orhan'ı güzel havalar mahvetti beni de güzel şarkılar. Ne kadar güzel şarkı varmış meğer. Meğer nice acının üzerinden ritim tutmuş insanlar raks uğruna. Kokuşmuş bir jenerasyonuz. İkinci Dünya savaşının izlerini örten kapitalin, parlak jelatinleriyle avutulmuş acı çekmeyi bilmeyen inançlı ve iddialı sürüleriz. Teba ve kalabalığız üstelik. Zümre aidiyetini bilmeyen asaletten yoksun sürüngenler. Onuru ve şerefini kelimelerle ifade edebilen para kazanmak için etinden fazlasını satabilen en afili pislikler. Kravatlar,üniformalar ekoseler, topuklular. Parfüm şişelerinde gösterdiği seçiciliği bir çok yerde gösterebilmiş olanları tebrik ederim. Gerçekten mutlu olmak için bir dünya savaşına daha ihtiyacım var çünkü bu kadar güzel bir dünyanın ve bu kadar iş imkanının olması beni tedirgin ediyor.


Var olmamın anlamını aramayı düşünüyorum kaybettiğim bu kadar şeyden sonra neden var olduğumu bilmek bana huzur verebilir. Aksini düşünmek istemiyorum.
Bu kadar karanlık benim için kafi...


Burak Dikoğlu


Hiç yorum yok: