Cuma, Eylül 21, 2012

unutma


Hızlandığım zaman hata yapıyorum. Ama biliyorum ki gittiğim her yerden bir dönüşüm olacak, söz veriyorum sonuna kadar hata yapmış olmayacağım. Doğrularım olacak elbette elbette sen olacaksın. Sen benim en büyük doğrum ben senin en büyük hatan olarak yanlış yapmaya devam edeceğim. Beni bugün biraz fazla hatırla. Fazlaca olsun. Her gün tadıp tadıp geçmişini ağzının tadı bozulmadan başka bir yarını düşlüyorsun en kısa çakmak mesafesinde. Beni bugün fazla hatırla. Tadın kaçsın. Hep hata yapıp güldürmem ya kendimi herkese her defasında, bugün de sen benim yaptığım hatalara ağla. Ne olacak yani filmimiz acıysa komedyenimiz iyi oynar biraz da ona ağla. Bugün beni biraz fazla hatırla. Tadın kaçsın mesela. Avuçlarımda yüzün vardı hiç böyle öpüldün mü bir daha. Hiç seni benim kadar kızdıran oldu mu. Hiç aklından çıkmayan biri oldu mu. Benim oldu. Tadım kaçıyor bazen ama oldu. Çok oldu. Seni çok özledim. Tadım daha da kaçmadan yanında olmak istiyorum bunu bil. Beni en kısa sürede davet et bilirsin ki tadımızı bozan çocuklar çağrılmaz balolara onlarla kötü bir tesadüf eseri karşılaşılır ve o an en derine atılan duygu mantığına ezilir ve serserilere çok çabuk siktir çekilir. Ama sen bugünü bana ayır beni hatırla. Beni bugün biraz fazla hatırla. Canın çıksın acıdan hatırla ve ağla. Bana ağla. Burağına ağla. Sadece bir gün sen hiç kimsenin olamazsın bana aitsin dediğin gün gibi beni hatırla. Beni bugün biraz hatırla. Tadın kaçsın. Dinlediğimiz şarkıyı aç otur başına al beni en güzel köşesine hayatını karşıma geç ağla. Güzel günlerimizi hatırla. Nasıldı ellerin ellerimin içinde. Ağla daha fazla canım yanmasın diye beni çekip çıkardığın gül ağaçlarını hatırla. Sana binlerce çiçek toplardım bilmediğin bahçelerden. Sen beni nasıl istersen öyle hatırla. Bir gün bile olsa hatırla, hatırla ki bir hata daha yapmadığımı göreyim kızım. Tek doğrum sensin sen de yanlış olma, geri döneceğim tek gün sensin. Tek doğrum sensin bir yanlışı asla unutamazsın, beni de unutma.

Hiç yorum yok: