Perşembe, Ağustos 02, 2012

Amk


Nereden başlayacağımın bir önemi yok öyle değil mi ?
Neye, nereye kadar küfür edebiliriz ki. Sorun ?
Tüm sorunlarınızın amına koyayım.
Bak buradan başlamak mantıklı. Çünkü tüm bunları anlattıktan sonra seninle anlaşamayacağız.
Seninle de ! Seninle de !

----

Takım tutar gibi tuttuğunuz mezheplerinizin ve okumadan adını kullandığınız kitaplarınızın
amına koyayım.
Aptal gülümsemelerinizin altında yatan kurnazlığınızın, kin güttüğünüz patronlarınıza boyun eğen gururunuzun amına koyayım.
Sevişmek için kullandığınız sinema koltukları girsin götünüze, biz orada elele tutuşuyorduk !
Amına koyayım meşrulaştırdığınız tüm savaşların.
Katilsiniz lan !
Barış, özgürlük, demokrası diye gökkuşağından çaldığınız sarı, kırmızı ve yeşilin de amına koyayım.
İstismarınıza göz yummayan illegal adamlara verdiğiniz cezaların da amına koyayım.
Bu seferlik görmezden geldiğiniz gözlerinizin de amına koyayım.
Dalkavukluk yaparak doldurduğuınuz midenizi sikeyim.
Yenge dediğiniz hatuna fantaziler düzen erkekliğinizin, abi dediğiniz adamlara sertleşen göğüs uçlarınızın da amına koyayım !
Alfabeye soktuğunuz ne kadar yeni harf varsa o kadar amınıza koyayım.
Titremeden, terlemeden tutturduğunuz bütün aşkların amına koyayım !
Köşebaşlarının zabıtası kesilen torbacıların da, mahallenin namusunu kollayan mastürbasyoncu delikanlıların da,
Topluluğa karışıp ahkam kesen tavırlarınızın da amına koyayım !
Genç bedenleri mutsuz aile yaşantılarına alet eden karı - kocalarında...
Sakat ayağını gözüme sokan dilencilerin, destekli sütyenlerini ağzıma sokan türbanlıların,
Atatürk'ü meze eden fahişe hallerinizin de amına koyayım !
Martılardan döner yapan lokantılarında,  bir liraya işedeğim helalarında,
Sürekli asfaltı dağılan sokakların da amına koyayım.
Biz bu vergiyi nereye ödüyoruz lan !
Bir masa fiyatına yediğimiz organik salataların da amına koyayım.
Kömüre oy satan garibanların, disko topuna göt veren ünivesiteli kızların, ucuz frikikiklere ağzı sulanan jöle kafalıların,küçük götlere dayanamayan ibnelerin de amına koyayım.
Artniyetlerinizin, işgüzarlığınızın, sinsiliğinizin de amına koyayım.
Yemem yan cebime koy ahkamlarınızın, küçük kızları anne yapan inançlarınızın, fuhuşu teşfik eden ilhamlarınızın da...

Amına koyayım ! Anladınız mı !
Doğruyu söylemekten kaçtığınız dostlarınızın.
Oturduğunuz yerden kurduğunuz komplo teorilerinin,
Karmaşadan başka ironisi olmayan şiirlerin de amına koyayım.
Tek başına bulamadığımız yaşamın esrarını aradığınız zıvanaların amına koyayım
Sevişmeye bahane ettiğiniz iki biranın, özendiğiniz pop yıldızlarının,
ezberlediğiniz bugün olmaz yarın veririm şarkılarınızın da amına koyayım.


---

Bu dünyada olabileceğiniz tek şey kendinizsiniz !
unutmayın.!

Her kim olmaya çalışıyorsanız,onların ben taa amına koyayım.
Hepsi şakaydı ! Ciddiye alıp, inananın da amına sert koyayım.

Yayında ve yapımda emeği geçen herkesin amına koyayım.


Hiç yorum yok: