Salı, Temmuz 10, 2012

bugün benim doğum günüm aga

bugün benim doğum günüm aga baştan söyleyim. Çok memnum bir haldeyim. Memnun olmamaktan bile memnun olmakta olan bir yer burası. Çok başka kimsenin aldırış etmeyecek kadar uzağında olmak. Kimsenin seni anlamadığını düşünecek bir kafa... Işıldayaması gereken bu . Karanlıktan memnun olacak kadar hissiz olmak. Bir toprak gibi sürekli. Anlatabiliyormuyum bu çok histerik bir durum. Delirmenin ince çizgisi. Dahileşebilir, dünyayı parmağınız takıp rakim takımdan tahrik edilecek kadar fanatikleşebilirsin. Kaybedebilirsiniz meridyenleri ve paralelleri. Kariyerinizi mahvedebilirsin. Burası anlaşılmaz berraklıkta. Bunu kimsenin öğretisiyle anlatmıyorum ışığın olduğunu söylüyorum sadece. Bu durum içinden çıkılmaz güzellikte. Çok saçma bu yaşamın böyle dengesi gitmesi: İnsanlar bir yandan. "Your not alone" şarkıya bak sen oha subliminal mesaj veriyor kalamazsın diyor tek başına. Oha bak sen şu işe. Oha. Oha ulan oha. Bu dengenin bozulmaması için bizi bir arada mı tutmaya çalışıyor şarkılar veya sanat. Ha ne dersiniz. Bence bu işte bir iş var. Herşey bu kadar yoludan gitmezken neden problem olmuyor. Bir sürü problem var bunları hepsini siz mi çözeceksin bence yıkmak lazım binaları filan hiç hoş değil bizi bir araya toplamanız. Siz o gökdelenleri nereye gitmek için kullanıyorsun bayım. Burada yolunda gitmeyen bir şey mi var. siz neredesiniz bayım biz sizi neden göremiyoruz. Bizim neden ne istediğimizin bir önemi yok. Büyümek çalışmak ve ölmek zorundamıyız. anlmayorum neden teknoloji var. Çoğalmak bizi bu hale mi getirdi ne dersin. Bu kadar kalabalık olduğumuz için mi sigorta şirketleri var ve bizi garantilemek istiyorlar büyükler. Ne dersin senin eksik olman belkide birilerini hoşuna gitmiyor ve kayba uğrayacağını söylüyordur. Konuş işte ne dersin anlat. Kafanda aslında olmaması geren şeyleri daha önceden hiç yapmak istemediğin şeyi beğeniyor ve istiyorsun. Seni neyin tahrik edeceğini söylüyor iç çamaşırı firmaları filan. Söyle oğlum anlat bunları herkese. Bütün bu paradoks tüm insanlığıa ait. yalnız kalsaydık daha mutlu olur muyduk. Bunu anlat işte. Bilgisayarın fanı çok ısındır amk. Ben yatıyorum.

Hiç yorum yok: