Cumartesi, Mayıs 05, 2012

Lumiéra

Lumiéra

Ahh Lumiéra
benim tatlı süt köpüğüm

Sen ki ruhumu kıskıvrak tutan büyük tutku
hoyrat tut isterdim ellerimi,avuçlarımda bir nem kalsın
tütün kokan parmaklarından bir iz hatta


Uçurumlar düşün Lumiéra
düştüğümde boğulacağım ve paramparça olacağım uçurumları,
göğüs kafeslerimizin arasındaki o bir nefes uçurumu
yaşamdan çalacağın soluğa boyun eğdiğim razı kaderimi
sana dokunacağım o nefesi düşün Lumiéra


Öpüyorum süt köpüğüm,
her gece uyumadan önce rüzgarları öpüyorum
saçlarına dokunma ihtimali olan boşluğu, meltemleri öpüyorum.

Ruhumu kör eden gözlerinin içindeki o güneşe tövbeler olsun,
senin saçlarından başka cennete meyl edersem
dilim adına lal ,
dudaklarım muhtaç olsun tadına..


Ahh Lumiéra
benim tatlı süt köpüğüm.


Burak Dikoğlu

Hiç yorum yok: