Salı, Mayıs 01, 2012

Dengemi ve şehveti kaybettim

"eğer köpek varsa peşinde; bir iz bırakmak iyidir"




Dev bir bütçeli bir filmin sıradan bir sahnesiydi
seninle sevişmek,sevişebilmek hatta çatır çatır sikişmek...!

Kulak zarımdan akan kan,
sessizliğin ve hiçliğin desibel kaygısından fazla geliyor.


Anlamsız cümle yığınlarının manasız dizelerine sövgülerimle...!

Dengemi ve şehveti kaybettim

Çekiç dediğimiz benim beynimin akorlarını gevşetirken tıbbiyeden terbiyesiyle

halk hala siyasi simge sanıyor kanlı ideolojilerin kişisel hırslar değilmiş gibi.
Dengemi ve şehveti kaybettim


----
Lanetin bende buluştuğu üç rakam ve sekiz harf biliyorum şimdi
bir, üç, sekiz üç kelime sekiz harf bir "i" eksik.
Alenen benim zekama hakaret eden matematik öğretmenlerimde saygılarımla.
Babanızın götüne lavman yapacaksınız yavşaklar,iyi bakın onlara.
sadece rakamlar hayatınızı ne kadar çekilmez kılar...?
sadece bir kişiyi sevebilirmisin.?
sadece üç kişiye aşık olabilirmisiniz..?
sadece sekiz kişinin size aşık olduğunu ispat edebilirmisiniz.?
 gördüğüm,anımsadığım,rastladığım her saatin 1:38 olması
veya 11:38 kalması ne biçim bir abartı olabilir..?
okul numaramın 1138 olması..?
uğursuz sayımın 3 olması..
top-on listelerimin 8 kişide kalması...?
10:38 gibi doğum saati beni ben yapar mıydı..?
İstanbulun 8 inci muhitim olması
bunları yazdığım bilgisarın sahip olduğum 3. bilgisayar olması
11.cep telefonuma bunları not etmeye başlamam falan filan keşmekan..?
En çok saygı duyduğum adamın 1881 doğumlu olması ve 38'de vefatı...?
Bugün ayın 11'i fakat ben bu yazıyı 3 gün önce ayın sekizinde gece vardiyamda yazdığımı..?
 ve okul numaramın bana oynadığı fiyasko dönemlerime ait yatılı okul arkadaşlarım.
anlatmak istediğim saatin laneti değil biyolojik saatimin bu kadar sikik oluşu
bir tam günde 1440 da bir ihtimal olan 11:38 benden ne isteyebilir.
1,3 ve 8;
çok ilginçsiniz 3 rakam 1 anlam sekiz harf
benim  üzerimde yaptığınız bu baskıyı ne size ne başkasına anlatabiliyorum.
toparlayamıyorum
bağdaştıramıyorum
anlamlandıramıyorum
çözemiyorum
betimleyemiyorum
ve anlatamıyorum...



-----


Biriniz ya pencereyi açsın ya da klozetin kapağını...!
zamanın bana oynadığı bu tuzağa şahitlerim var.
Dengemi ve şehveti kaybettim


evet matematik beni öldürmedi ama biyolojiden fena çaktım.
hatıraların canı cehenneme beni hergün sokan bir akrep
ve ucu mahremime dayanan bir yelkovan var.
boğazıma kadar batmış gibiyim bugün,

Dibe vurmuşluğum vardır çokca ama bu fiyasko

Lisa Ekdahl
playlistlere,kadehlere,jartiyerlere,pozlara ve karşılıksız orgazmlara
bu uyuyamadığım sabahlara
hesabını asla vermeyeceğim sadakatime,geçmişime ve eğreti talihime..

Dengemi ve şehveti kaybettim

"tüm nimetler, yala ey ağzım ve bu salya ruhunu çürütsün.
ağzına aldıkların ve içinde kalanlarla idame et yaşamı."




bütün saksı çiçeklerinin ruhu adına;
lütfen odam artık 27 koksun
başucumda durun ve gülümseyin
karanfiller değil Chivas istiyorum...


Burak Dikoğlu



Bu yazı edebi bir yükümlülük içermez ve cürüm sayılabilecek kadar kabahatlidir sadece.

Hiç yorum yok: