Pazartesi, Şubat 20, 2012

lanet






Aklımı kaçırabilseydim iyi olurdu,bunu defalarca denedim hiç başaramadım.Korkum yok hiçbir şeyi kaybetmekten yeterince kaybettim.Milyonlarca defa kaybettim,milyonlarca kez eksildim. Yeterince düşünecek vaktim yok; kadehleri sürekli doldurmak daha önemli bir sorun. Bowie çalıyordu kucağımda otururken. Kimseye bağlanamayacağımı bilmek ızdırabın doruğu olabilirdi fakat kadının sırtı aynada dans ediyordu. Ben böyle nehir görmedim ömrümde, nasıl akarsa okyanus bir omurganın izinden.Öyleydi gece omuzlarından aşağı.! Bunun sorumlusu ben değildim kahretsin,bu odada olan biten hiçbir reaksiyonun sebebi ve sonucu değildim.Sorumlu olabileceğim tüm değerlerimi kaybettim lanet dünyanın lanet bir ilizyonun vardı ve lanet şapkadan hiç tavşan çıkmıyordu.!

Hiç yorum yok: